Известие

Collapse
No announcement yet.

налягане на спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • налягане на спирачки

    Когато колата ми престой с изгасен двигател повече от 4-5ч и педалът на спирачките става твърд. /все едно е огасена и съм го припомпил няколко пъти, следствие на това .. за да запаля колата трябва да вдигна ръчната спирачка. педалът на спирачките е твърд и знаете все едно ги няма/ От както може да се губи налягането в спирачките когато колата е изгасена. До преди месец нямах тези проблеми ... дори седмица да не я запаля ... като се кача мога да използвам спирачката 5- 6 пъти т.е. натискания докато се втвърди.

    Когато двигателя е запален .. нямам проблеми при спиране и тн .. нито със волана или хидравликата.
    Един познат спомена, че може да е от маркуча за вакуума, но не ми се струва да е пукнат ... имам достатъчно спирачна течност в казанчето т.е. до горе.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    Еми нормално е да е твърд педала след като двигателя неработи!!Няма за какво да се притесняваш ,веднага след като двигателя ти запали сервоусилвателя си получава вакум заработва и всичко си е ок респективно падала трябва да ти умекне и даже да пропадне малко!Натисни спирачката не много силно (нея пускаи) и запали двигателя ако всичко е наред трябва веднага след запалването да пропадне падала малко и да омекне!На моята педала се вдарвява почти веднага след като я изгася или след 2-3 натискания на неработещ двигател!
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      колега и при мен е така споко не е нищо сериозно
      AlfaRomeo 145 2.0 TD

      Comment


      • #4
        ами и при моята е така... като запаля омеква веднага... като изгася си ставя твърд, мисля че е нормално...
        159 1.9JTDM

        146 ti

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Заро Покажи съобщение
          ами и при моята е така... като запаля омеква веднага... като изгася си ставя твърд, мисля че е нормално...
          Не само мислиш че е нормално ами си е точно така!!И това нее само при Алфите даже и при Лада 1500s е абсолютно същото
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Здравеите колеги, при мене пък не е така педала си е нормален ,ако го припомпа 3 4 пати става твард .Имал съм и Лада 1500 и не е както казава колегата не е твард след като изгасиш колата трябва да се натисне 3 4 пати и става твард.Намен са си нормални след като изгася мога да си позлвам спирачките поне 2 пати докато втвърди
            Alfa Romeo 146 2.0 Ti

            Comment


            • #7
              И моята е така - но не е нормално !!!!!!!!! , даже от скоро стана така
              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

              Comment


              • #8
                И моята е така понякога, нормално е. Изразява се по-силно, ако съм спрял под наклон и загася двигателя на натиснат педал на спирачката. Ако не го изгася при натиснат педал, после педала не е чак толкова твърд. Сетете се що.
                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                Mazda 6 2.3 2005
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Значи, когато изгася двигателя мога да припомпя дори 3- 6 пъти в интервал от няколко часа и спирачките адекватно ще работят. Проблемът идва когато колата престои повече от 6ч примерно с изгасен двигател, тогава като натисна педала е твърд все едно съм припомпил тези 3-6 пъти на изгасена двиг. Значи, до преди месец това го нямаше, гася двигателя и след 3 - 5 дни качвам се в колата натискам спирачката и си хваща адекватно както казах 3 - 6 пъти.
                  А сега няма и 6 - 8ч и когато се кача натисна спирачка е твърд. От скоро нещо се промени .. нямам изтекла спирачна течност, долях до горе, но няма промяна.
                  Просто ми направи впечатление, защото имам навика да се кача да натисна спирачката, съединителя и да запаля мотора .. след което да изкл. от скорост и тн ..

                  Казаха ми че струва мн. пари и да не си отварям проблеми, но .. вс. пак някой ако знае, защо може да се получава така .. примерно заради гарнитура или нещо което може да се подмени .. ще е добре
                  Всяко удобство е от полза и нормалната работа на елементите е следствие на изправност
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • #10
                    Имаш някакъв проблем в сервото, но не съм запознат в детайли с конструкцията му.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Най-вероятно е клапана на сервото,или самото серво
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Най-вероятно е клапана на сервото,или самото серво
                        Ако това ви притеснява незнам!!!Почти 99% залагам и аз за клапана в сервото което нее болка за умиране!По интересното е ако е мембраната ама ако е тя след като се запали мотора и се натиска спирачката се чува при натиснат педал едно свистене!!!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Ако това ви притеснява незнам!!!Почти 99% залагам и аз за клапана в сервото което нее болка за умиране!По интересното е ако е мембраната ама ако е тя след като се запали мотора и се натиска спирачката се чува при натиснат педал едно свистене!!!
                          не се чува подобно нещо .. значи остава да е този клапан. продава ли се като част .. може пък да го сменя
                          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                          Comment


                          • #14
                            Някой не е ли решил този проблем че вече и за час и става твърд и вече дразни ?
                            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                            Comment


                            • #15
                              отн. педалите)))

                              Абсолютно нормално си е това положение, колега. Споко... И при мен си е така спирачката. Общо взето всички автомобили със серво са така. И аз в началото ходих при механици да питам, но само ми се смяха. То и волана при изгасен двигател почти не поддава на въртене. Затова, ако си спрял на наклон и не си на ръчна, при освобождаване от скорост мъчно ще я спреш да не тръгне с педала. Така и ТРЯБВА да бъде!!!
                              Още веднъж - споко.
                              Last edited by hollyman_R; d.m.y г., 23:29.
                              ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                              ПЛОВДИВ

                              Comment

                              Working...
                              X